Astha IT tar teknik- och fjärrbemanningstjänster till Sverige med sin starka personalstyrka på över 500 personer.

Feb 5, 2021 |
Views: 748 |

Reading Time:

Astha IT har blivit globalt! Vi har lanserat vårt första utländska dotterbolag i Stockholm, Sverige, som heter Astha IT Sweden AB. Det kommer att fungera som vårt huvudkontor för Europaregionen.

Astha IT är ett globalt verksamt teknikföretag som erbjuder högt rankade och kvalitetssäkrade kodningstalanger för skalbar lösningutveckling. Grundat 2008, hjälper vi regeringar, storskaliga företag och startups att bygga framgångsrika produkter som användarna älskar.

Vi erbjuder:

Top 3% teknisk talang: Anställ fjärrutvecklare på så lite som 2 veckor! Få tillgång till Astha IT:s stora pool av utvecklare och utöka ditt ingenjörsteam utan problem.

Skalbar lösningutveckling: Få konkurrensfördelar genom att minska utvecklingskostnaderna och snabbare tid till marknad med vårt 360° erbjudande från affärsanalys, design, utveckling, testning till kontinuerligt stöd.

Astha IT wins BASIS Outsourcing Award 2020!

Astha IT Ltd, one of the leading software development and export companies of the country, received an award in the Export Excellence category at BASIS Outsourcing Awards 2020, held on this Saturday, October 17, 2020 at Radisson Blu Water Garden, Dhaka. Mr. Salman Fazlur Rahman, Honorable Advisor to the Prime Minister on Private Sector Industry and Investment attended the ceremony as the Chief Guest. Mr. Zunaid Ahmed Palak, MP, Honorable State Minister, Information and Communication Technology Division also attended as the Special Guest in the ceremony. All directors and executive board members of BASIS were also present on the occasion.

দশ বছরে পা দিলো আস্থা আইটি

শুরুর গল্প ২০০৭ সালের কথা। আমি তখন মাস্টার্স করতে সুইডেনের গথেনবার্গে। প্রতিদিন সকালে ক্লাসে যাই, আর সন্ধ্যায় নিজের ডর্মরুমে বসে কাঁদি। কিছুই ভাল লাগে না। বাসার জন্যে মন কাঁদে। দেশের জন্যে মন কাঁদে। লেখাপড়াতেও মন বসে না। আমি স্কুলজীবন থেকে প্রোগ্রামিং করে আসা মানুষ।

Astha IT starts collaboration with the Geeks.

Astha IT has signed a contract with a Hawaii, USA based IT company, called SuperGeeks Corporation, on 10th August 2009. With the execution of this contract, Astha IT will be responsible for developing a massively multiplayer online game with some cool features such as 3D game play, text/video chat and real-time AI. Both Astha IT and SuperGeeks look forward to doing more business together in the future.

SHARE ON SOCIAL MEDIA